donderdag 25 juli 2013

Geheim project

De boekhouding is aan kant, dus kan ik me weer op andere dingen richten!
 In september wordt ons volgende kleinkind verwacht, en de wiegbekleding komt al weer uit mijn machine rollen! We hopen dat alles goed mag gaan!
 Bij Miss Little heb ik deze patroontjes besteld. Voor onze dochter had ik al een keer de babytas gemaakt, kon het patroon niet terugvinden, dus heb ik maar een nieuwe besteld, en ook voor een slaapzakje voor de Maxi-Cosi.
En waar dit voor is?
En vandaag naar mijn Quiltvriendinnen, we hebben een dagje gepland!

3 opmerkingen:

  1. Leuk om daar mee bezig te zijn, gave stofjes, fijne dag
    lida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O wat spannend , en je gaat meteen heerlijk aan de slag voor ze
    Veel plezier vandaag
    Fijn weekeinde groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hè lekker, dat is tenminste leuker dan al die administratie. Ik deed dat vroeger ook, toen Chago nog werkte, maar het was niet mijn ding hoor.
    Wat een enig vooruitzicht weer, een nieuw leventje in de familie. Veel plezier met alle voorbereidingen en liefs van mij.

    BeantwoordenVerwijderen